Optimer din kommunikation med cross-channel content. 

Hvorfor cross-channel content?

Virksomheder har behov for at kunne kommunikere med kunder og kundesegmenter gennem mange kanaler. Den traditionelle kunderejse er erstattet af en ny, hvor forbrugere og beslutningstagere selv sonderer markedet for mulige produkter og service. Cross-channel content er indhold, der er udviklet med henblik på, at skabe værdi gennem flere kanaler. Grundstenen i cross-channel content er et kommunikationskoncept, der gør at indholdet kan skaleres og versioneres til forskellige kanaler, målgruppesegmenter og -situationer.

 

Hvornår skaber cross-channel content værdi?

Cross-channel content skaber især værdi for virksomheder med behov for, at integrere flere markedsføringsdiscipliner og specialer på et højt niveau. Cross-channel content strategier kan anvendes til at styrke forretningens basiskommunikation eller booste markedsføringen gennem kampagner, der øger kendskab og interesse, generer leads of salg og som styrker interaktion og kunderelation.

 

Hvordan griber du det an?

Udgangspunktet er de målgrupper og segmenter din virksomhed kommunikerer i, hvilke kontaktpunkter den har og hvilke kanaler I benytter. På baggrund heraf udvikles nøgleelementer, som kan anvendes på tværs af web og nyhedsbreve, direkte marketing, social marketing og materiale til salgsmøder:

  • Fotos, illustrationer, video og infographics
  • Nøglebudskaber, basistekster og segmenterede budskaber
  • Produktbeskrivelser, artikler, whitepapers og cases
  • Produktpræsentationer, tests, guides og visualiseringer

public015_Square_low kopiHar du brug for hjælp til udvikling

af cross-channel content?

Morten Høst

Creative Director & Partner

Telefon: +45 40 72 98 00

Morten Høst

Creative Director & Partner
Telefon + 45 40 72 89 00

Søren Grinsted

CEO
Telefon +45 40 15 72 32

Kristine Mattsson

Client Service Director & Partner
Telefon +45 93 92 18 03